【英文】DSE 如何讀好英文科的 5 個忠告


我自己幫人補英文
有時發覺學生成績唔好
同學習態度好有關係
所以想發表下意見


忠告1    一定要有好勝心,要話比自己聽每日都要進步,今天的我要打敗昨天的我,明天的我一定要打敗今天的我,hea hea下多數會失敗收場 

忠告2    唔好因為自己英文差就灰心,vocabgrammar差就惡補;就算天資比人差就更加要努力,人地温5個鐘,你就溫夠10個鐘,長期自我埋怨而無實際行動只會越輸越遠

忠告3    唔好逃避錯誤grammar成日錯或者listening成日搵漏,諗下點改善,開本skill book將自己嘅犯錯一個個寫低

忠告4    唔好過份倚賴補習同操卷,名師可以教你skills,私補可以幫你補底,可以比你讀書方向,但係英文長期嘅浸淫先係最重要,特別想攞5*以上更加唔好視補習同操卷為成功唯一手段,有時我見d人同時補幾個人效果未必好

忠告5    唔好以英文悶為由就唔學好英文,英文讀大學同工作都係無可避免,除非有父幹或者做野好smartsmart,學好英文係香港生活必須。


對你有用的文章


           轉載