【地理】0 分到 5** 技巧分享及課題分析 (下)







補習方面我覺得冇話邊個特別好邊個特別差
,但我覺得你地可以揀下幾個特別出名既去試
J字頭S字頭T字頭 睇下邊個個教法岩你地
唔好話我打手,我真係淨係知有呢3條友係補地理...算比較出名啦

1          C1去到E4既小分析

C1:     呢課主要係抽象概念但出面考得淺,基本上玩勁背,認下板塊,睇下咩類型邊界
練下註釋圖都已經袋到唔小心,如果再高手向直頭唔洗背 
用上面個思維去諗返點解會導致個地貌/災害發生,有咩因素會影響佢發生

C2:    呢課我就唔太建議讀,因為實在太長氣,如果你想考試揀呢課你應該識下面幾樣野先
第一係河流海岸作用你熟唔熟先,俾個地圖你問你果度有咩因素導致海蝕崖你識唔識搵
有冇信心搵到晒
第二係背d地貌點樣形成同埋識唔識畫註釋圖,有十幾種地貌你要識晒
如果要你畫三角洲點樣形成,你會由邊到開始?d咩上去
第三,呢課好鍾意crossover例如講到泛濫平原你要諗起有沖積土有水供應做灌溉
河流海岸呢課你要背真係背死你,但係明concept,一里通百里明,你絕對玩得過 

C3:    表面上係問你美國IT同中國鋼鐵,事實上香港工業發展,印度班加羅爾
甚至深圳廣州科技區都有機會問到,如果係一個唔熟悉既環境下,你有冇辦法靈活運用到 
地理概念?多邊區位生產點樣同工業遷移扯上關係?有咩因素導致
今年2014C3就俾左廣東省資料你叫你討論對當地既社經影響
如果你唔太熟廣東省冇錯你係拎到分,但係容易拎唔足分,如果你分析力強,其實都可以一試
利用佢俾你既資料即時諗到point,講真呢d題目答到拎5**我覺得先係真正5** 
因為自然地理都係勁背多 利申:我係勁背

C4:    城市呢課書,溫黎做MC就算,唔講太多,呢課既題目係要你有細心既觀察力先可以突圍 
而且要有時事觸覺,多例子...每年地圖題幾乎秒殺考生,Essay答佢十個有九個離題 
都係果句,今年答城市拎到5**我真心佩服你地

C5:    記得二十個字已經可以秒殺一半分題,拎左9
氣候/土地/水文/土壤/科技/勞工/資金/政治/教育/交通 
問你咩地方就照keyd字上去,搞掂
另外通常好中意叫你評估d咩咩有效性
咩叫精確農業,咩叫農業科技?我問你,有機肥料算唔算農業科技?溫室又算唔算?
如果你有一刻係懷疑過就證明你未太熟呢課
仲有複種,間種,旱耕又係咩黎?其實識埋呢d再勁背埋薩赫勒/南加洲基本上已經玩晒

C6:    熱帶雨林近年出黎出去都冇咩意外,基本上勁背都好夠做
但係你要搞清楚印尼雨林同巴西雨林個情況,唔好勁做 
例如巴西濫伐林木情況有改善,但印尼愈來愈衰你又知唔知?亂咁答隨時置你死地
但大路野問你咩生態影響果d都唔難答既

C7:    全個必修入面最易果課,如果係出DBQ 
基本上你識呢廿幾隻字你都岩到好多 
緯度/季節/晝夜/雲量/離海遠近/洋流//地勢/坡向/高度
通常要你比較兩個地方之類
跟住你要識既係地球溫室效應個機制,同埋要知道咩氣體有咩用同邊到黎
例如甲烷係溫室氣體,可以由農業種植水稻同養牛產生
另外可以再記下有咩國際合作,其實通識都有讀啦....放係Essay到又可以屈分



E1:    動態地球,呢課地球系統果part係廢既,可以完全唔讀,99%機會唔出
如果擔心可以望兩眼,會考高考到而家都未出過 
然後下一個重點係3個內部作用同4個外部作用,要知點樣發生同有咩因素令到佢發生
你要好熟悉呢四樣野.而要讀到好熟既岩石有4
1)花崗岩2)凝灰岩3)粉砂岩4)礫岩 呢4種成日考
香港岩石地貌同分佈真係要記熟佢,呢個好重要
風化應該係死最多人既1part,今年出左生物作用,應該短期唔會再出
但都溫熟佢,今年有出註釋圖,但下年都仍然係大熱,請小心
人類活動對山坡影響,山泥傾瀉呢dEssay其實好值得答
好多學校mock都中意出呢d,牛津書有8point,勁背就冇咩大問題...但山泥傾瀉本書講得比較少
補下習冇壞,尤其選修問既野好多時唔會係本書直接出...

E2:    全地理最易讀既topic,而且輻射收支同枯本氣候分類重來唔考
但係你要對天氣圖好熟悉,某幾類符號你一定要識分 
冷鋒係咩符號?降水又係咩符號?呢個溫溫佢好重要
講到尾呢課來來去去都係日照/氣溫/氣壓/風同降水
要知道邊樣影響邊樣,concept清左基本上唔係背已經識答
例如人地問你颳風點形成果d,d分送俾你咁個款
之後係中國氣候,其實你好似通識咁,記住南北差異同東西差異就夠,我今年就係答呢題
南方年溫差低/潮濕/熱帶(亞熱帶)/降雨量多/日射量高(入射角大
北方咪就係調返轉,問你青島又好,烏魯木齊又好,根本係送
人文果part係麻煩d,書寫得唔太夠,補下習都冇壞/或者買notes

E3:    唔建議讀,請立即棄船,如果學校只教2個而其中1個係E3,請自修E1/E2
如果驚自修唔掂可以搵下我補1個選修部份既(E2) 
如果你第一次做Sample paper 練習卷2012 2013 2014全部岩到一半,你已經係讀運輸既人入面最勁果批人,你可以玩落去,但我唔建議
我間學校全級第一去考JY mock1/18出到去冇再揀運輸結果
係要玩唔係問題,自行承擔風險...

E4:    珠三角,近期出得好淺,課程係4個選修入面最短
但係呢個幾建議補下習,因為最近都係貼住時事出...本書就09年出版 
到下年已經差成6,自己諗下dout到咩地步...
呢課第1part同你探討咩野叫珠三角,skip,考試唔會考
重點係農業/工業/污染問題,選修果part會出DBQEssay,唔到你唔讀晒成本書
必修部份可能都可以揀黎讀,但選修請讀晒...因為你溫左果d1唔出就
如果巴絲們有咩想問可以響呢個post發問,或者pm問都冇問題


字海太長唔好意思,始終地理個課程範圍太闊唔能夠逐一仔細分析,我已經盡量cover
另外其他地理5**agger我或者有其他睇法都歡迎交流意見