補習能輔助,自學能力才是真實力

               補習   vs     自學              

好多個D咩暑假地獄式操練補習課程,好多學生覺得好似好正甘,上完個一日6個鐘既堂好似會學識左好多野甘。但事實證明你係會吸收唔切,補習既野,一星期一堂已經夠,更加重要既係靠自己,補習補得多唔等如學得好,學生最應該學識既係自修/自我學習,


咩叫自修 / 自己學習?
l   揾出自己要識D
l   揾出係邊到可以獲取呢D知識
l   揾出點樣可以掌握呢D知識
l   揾出自己有咩不足/唔識/唔熟既地方
l   揾出修正既辦法

例如我要學英文,我可以睇報紙、睇英文書、揾岩自己程度既野做。我可以揾老師諮詢,問老師借書,跟住發現自己有D生字/句式係唔識既,上網揾返相關字辭/句式,自己再用新學既學字典作幾句句子,慢慢地,我識既字/句子會愈黎愈學。

自學既過程係有趣既,都係一種能力,自學既人往往比從他學既人優秀,全級第一個D好多都係無補習 (科目第一)



自己了解自己,只有自己先最清楚自己需要D咩。